-
LVMH е близо до спонсорска сделка с Формула 1
Според източниците сделката може да е на стойност 150 млн. долара годишно
-
Спонсорската сделка на Rolex с Формула 1 е застрашена от Tag Heuer
Марката на LVMH води разговори със състезанието да бъде официален спонсор за измерване на времето
-
Собственикът на Формула 1 купува MotoGP в сделка за 3,8 млрд. долара
Очаква се трансакцията да приключи до края на годината, като изпълнителният директор на Dorna Sports Кармело Еспелета ще запази поста си
-
Жените могат да са ключ към финансовото бъдеще на Формула 1
Дамската аудитория ще тласне нагоре приходите на F1, а това е приоритет за Стефано Доменикали
-
Формула 1 се страхува да не загуби важни служители с нарастването на цените за труд
Таванът на разходите на отборите е подложен на тест от настоящите икономически условия
-
Audi и Porsche ще влязат във Формула 1
Двата бранда са убедили Volkswagen, че това ще е икономически изгодно за цялата група
-
Audi търси сделка с McLaren за осигуряване на достъп до Формула 1
Целта на германската марка е да популяризира своята технология за електрическо задвижване на най-престижното автомобилно състезание в света
-
Как Netflix промени Формула 1?
Стрийминг гигантът донесе на спорта нещо, което той не можеше да постигне с години
-
Хамилтън остава лидер по заплати във Формула 1
Седемкратният световен шампион ще получи 55 млн. долара без допълнителните бонуси
Таг формула 1
Пазари